top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverChristianne de Kort

De biologische markt vergroten, hoe doe je dat?


Tijdens de Biokennisweek stelde ik deze vraag aan de succesvolle start-ups Mark Kulsdom van de The Dutch Weed Burger en David Klingen van Northern Wonder - Coffee Free Coffee en Ghee easy. Ik ging met hen in gesprek over hun weg naar succes, valkuilen en toekomstdromen.


Authenticiteit blijkt voor beide ondernemers een kernfactor te zijn voor geloofwaardigheid en succes. David: "Mijn internationale klanten heb ik te danken aan de BIOFACH / VIVANESS. Omdat ik daar altijd een feestje van maak dachten zij: Met die gast wil ik wel samenwerken!"


Op de vraag of een strategisch plan essentieel is voor succes ontkenden beide ondernemers. Mark: "Ik heb nooit de ambitie gehad om in de supermarkt te belanden. Maar de wereld zit verlegen om goede verhalen en die vinden ze bij mijn product. Vasthouden en communiceren over je persoonlijke drijfveren is denk ik mijn grootste succesfactor."


De verhalen van beide heren zijn een mooie inspiratiebron voor de ontwikkeling van plannen om het biologisch marktaandeel te vergroten. Kortom een waardevolle workshop georganiseerd door BioNederland tijdens de Biobeurs.





2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page